پشتیبانی کسرا؛ کسرا رفیق نیمه راه نیست...

پشتیبانی کسرا؛ کسرا رفیق نیمه راه نیست...

فرآیند پشتیبانی کسرا

پشتیبانی 24 ساعته و در طول 7 روز هفته کسرا

24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته از زمانی که احساس نیاز کردید تا هر جایی که به مشاوره نیاز دارید؛ می‌توانید از مشاوره‌ی ما استفاده کنید. بعد از نصب نرم افزار حضور غیاب و کنترل تردد، نرم افزار اتوماسیون تغذیه و یا نرم افزار حراست و انتظامات کار تیم کسرا تمام نشده بلکه وارد فاز جدیدی می‌شود. شما می‌توانید هرگونه مشکل و درخواست خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید. همکاران ما در این تیم همیشه آماده‌ی پاسخگویی به شما هستند. در هر ساعت از شبانه‌روز در هر زمان و هر مکانی که اراده کردید می‌توانید درخواست‌ها و مشکلات خود را از طریق پشتیبانی اعلام کنید. این تیم همیشه آماده‌ی پاسخگویی به درخواست‌های شماست.

کسرا رفیق نیمه راه نیست...

روال کار پشتیبانی کسرا

ممکن است بعد از مدتی استفاده تصمیم بگیرید نرم افزار کنترل تردد، اتوماسیون تغذیه و اتوماسیون حراست خود را توسعه دهید و امکان جدیدی به آن اضافه کنید. کافی است با ما ارتباط برقرار کنید برای اینکه برای درخواست جدید زمان کمتری از شما گرفته شود در پرتال مشتری محیطی برای شما در نظر گرفته شده که شما می‌توانید در آنجا آنلاین درخواست خود را که اصطلاحا تیکت گفته می‌شود؛ قید کنید.البته برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به دلایلی نمی‌توانند درخواست تیکت کنند راه حل دیگری وجود دارد این شرکت‌ها می‌توانند با تماس تلفنی که در قرارداد همکاری شان نیز ذکر شده اعلام درخواست کنند.درخواست‌های شما بلافاصله توسط تیم پشتیبانی کسرا خوانده می‌شود و نهایتا در مدت 48 ساعت پیگیری می‌شود.

تیکت هایی که اولویت بالایی داشته باشند سریعا انجام می‌شوند؛ اما اگر ایجاد امکان جدیدی که برای نرم افزار شما نیاز به زمان بیشتری داشته باشد بعد از هماهنگی با تیم تولید زمانی برای تحویل آن در نظر گرفته می‌شود. البته کار تیم پشتیبانی اینجا به پایان نمی‌رسد بلکه بعد از تحویل امکان جدید این تیم با شماست تا هرگونه آموزش و مشکلی را در این رابطه داشتید را سریعا حل کند. اگر در استفاده از نرم‌افزارتان با مشکل مواجه شدید و یا نیاز به آموزش داشتید می‌توانید درخواست خود را به صورت تیکت در پورتال بگذارید. تیم پشتیبانی کسرا تا آموزش کامل و حل مشکل پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

support

مراحل پشتیبانی محصولات کسرا

1) ثبت درخواست از طریق درگاههای ارتباط با مشتری

مشتریان کسری می تواندد در هنگام به وجود آمدن هر گونه مشکل نرم افزاری و یا در صورت وجود درخواستهای مورد نیاز مربوط به نرم افزارهای کسرا درخواست خود را از طریق سامانه پورتال یا تماس با کال سنتر یا ارسال ایمیل و فکس به پشتیبانی کسرا ارجاع دهند.

2) بررسی موارد درخواست شده توسط کارشناسان پشتیبانی

در صورتیکه درخواست از نوع خطای سیستم یا اشکال کاربری باشد که نیاز به بررسی زیاد و تغییرات عمده نداشته باشد واحد کال سنتر خطای مورد نظر را در لحظه رفع می نماید. در صورت اینکه بررسی و رفع خطا مستلزم زمان بیشتری باشد درخواست مورد نظر به واحد پشتیبانی ارائه داده شده و رفع این مساله در واحد پشتیبانی انجام میگیرد.

3) حل مشکلات زیرساختی نرم افزار

در صورتیکه خطا مرتبط با زیرساخت نرم افزار باشد به واحد تولید ارجاع میگردد و با زمانبندی مشخص از طریق پچ در اختیار مشتریان قرار میگیرد. در صورتیکه درخواست جدید توسعه ای باشد ابتدا در کمیته های امکان سنجی و تحلیل، آنالیز  شده سپس در واحد تولید اجرایی میگردد و از طریق پچ در اختیار مشتریان قرار میگیرد. زمانبندی ارسال پچ به صورت ماهیانه میباشد.

4) اطلاع رسانی از انجام درخواست مشتری

پس از بررسی های لازم در خصوص نحوه رفع مشکل و همچنین پس از انجام درخواست مشتری، رفع مشکل و انجام تست های نهایی و آماده سازی پچ، مشتریان از طریق پیامک از روند انجام کار مطلع میگردند.