وب کیوسک M500

وب کیوسک ها نمایشگرهای دیجیتالی هستند که از طریق متصل شدن به اینترنت اطلاعات لازم و مربوط به یک مکان و متناسب با نیاز افراد و کاربران را در اختیار آن ها قرار می دهد. نحوه کار بدین صورت است که در مکان های پر تردد که خدمات یا محصولاتی را ارائه می دهند، نصب می شود. سپس کاربران و عموم مردم هر گونه سوال یا اطلاعاتی که به آن نیاز داشته باشند، در آن جستجو می کنند یا روی منوها و بخش های مختلف کلیک می کنند و اطلاعات مورد نیازشان را می خوانند. یکی از بهترین انواع کیوسک های موجود در شرکت کسرا، وب کیوسک M500 است. این محصول دارای ویژگی های مختص خود و مشخصات فنی خاصی است که در ادامه این مقاله به بررسی کامل تر آن ها می پردازیم.

برای مشاوره و خرید شماره خود را وارد کنید

"" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

یا لطفا با شماره زیر تماس بگیرید.

معرفی وب کیوسک M500

وب کیوسک M500 یکی از بهترین انواع وب کیوسک های جدید و مجهز به فناوری های جدید و نوین است که در شرکت کسرا طراحی و تولید می شود. این وب کیوسک با طراحی زیبا و ابعاد و سایزی استاندارد تولید شده است. به همین دلیل به منظور سهولت استفاده از آن توسط کاربران و عموم مردم می توان آن را در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، شرکت ها و سازمان های دولتی بزرگ، بانک ها، فرودگاه، و … قرار داد. پایه های مستحکم این وب کیوسک با استفاده از متریالی مستحکم و با دوام طراحی شده و امکان استفاده و نصب آن در مکان های پر تردد وجود دارد. این محصول با توجه به این که فناوری های جدید و خاصی مجهز شده امکانات و ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

ویژگی های وب کیوسک M500

با توجه به این که امروزه تغییر و تحولات زیادی در صنایع مختلف رخ داده، طراحی و تولید انواع وب کیوسک نیز با تغییرات زیادی روبرو بوده است. به همین دلیل با خرید وب کیوسک M500 می توانید از یک دستگاه دیجیتال با مانیتوری با کیفیت، اطلاعات مورد نیاز و ضروری برای رفع نیاز کاربران را به آن ها منتقل کنید. وب کیوسک M500 با مشخصات جدید و ویژه ای طراحی و تولید شده که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر است:

  • امکان مجهز کردن وب کیوسک به پرینتر A4 لیزری
  • امکان مجهز کردن دستگاه به بارکد خوان
  • دارای قابلیت اضافه و مجهز کردن وب کیوسک به RFID Reader
  • امکان مجهز کردن وب کیوسک به نمایشگر LED
  • مجهز کردن دستگاه به اثر انگشت
  • دارای طراحی زیبا
  • دارای بدنه مستحکم و با کیفیت
  • دارای راهنمایی تصویری و گفتاری به منظور ارائه اطلاعات کامل در قسمت های مختلف برنامه

CPU

Intel 3260

RAM (حافظه داخلی)

4 GB DDR2

هارد (حافظه جانبی)

1 TRB SATA (Minimum)

مانیتور

Touch screen 19

کیبورد

A4 Tech

Webcam

A4 Tech 16mp

کارتخوان

Motorize

چاپگر رسید

80 mm Thermal

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وب کیوسک M500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با توجه به طراحی خاص و مستحکم وب کیوسک M500، این دستگاه را می توان در مکان های پر تردد که نیاز به دریافت اطلاعات دارند، نصب کرد.

سخت افزارهای مرتبط